REKLAMAČNÍ ŘÁD

provozovatele internetového obchodu www.designista.cz


Tento reklamační řád společnosti MAAG s.r.o., se sídlem Karlova 933/7, 614 00 Brno, IČO: 17184703, zapsané u Krajského soudu v Brně, oddíl C, vložka 128734 (dále jen "prodávající"), upravuje postup uplatnění práv z vadného plnění kupujícím (dále jen "kupující") při nákupu prostřednictvím e-shopu na webové adrese www.designista.cz.

1. Uplatnění práv z vadného plnění

Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se projeví u zakoupeného zboží během 24 měsíců od jeho převzetí, není-li výslovně uvedeno jinak.

2. Postup reklamace

Reklamaci lze uplatnit:

  • písemně, na adresu: MAAG s.r.o., Karlova 933/7, 614 00 Brno,

  • e-mailem, na: sevelova@maag‑czech.cz,

Reklamace by měla obsahovat: jméno a kontaktní údaje kupujícího, číslo objednávky/faktury, popis vady a návrh způsobu řešení (např. výměna, sleva, oprava).

3. Vyřízení reklamace

Prodávající reklamaci potvrdí a vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 30 dnů od jejího uplatnění. O výsledku bude kupující informován.

4. Speciální ustanovení pro keramické obklady, dlažby a desky

4.1. Před zabudováním zboží:

Kupující je povinen před jakýmkoli pokládáním nebo zabudováním keramických výrobků zkontrolovat:

  • množství,

  • rozměry, kalibr, barvu a kresbu,

  • případné zjevné vady nebo poškození.

Zřejmé vady musí být reklamovány před pokládkou. Po zabudování již reklamace těchto vad nebude uznána.

4.2. Odpovědnost za vady po zabudování:

Reklamace nebude uznána, pokud vady vznikly následkem:

  • použití nevhodné stavební chemie,

  • neodborné pokládky nebo nevhodného zacházení,

  • procesu montáže, na který prodávající nemohl mít vliv.

5. Technické normy jako hranice vady

Odchylky v odstínu, kresbě nebo rozměrech mezi výrobními šaržemi nejsou považovány za vady, pokud odpovídají normám:

  • ČSN EN 14411 (keramické obkladové materiály),

  • ISO 10545 (testování vlastností keramických výrobků).

6. Mimosoudní řešení sporů

V případě sporu může kupující využít mimosoudní řešení prostřednictvím:

  • České obchodní inspekce – www.coi.cz

  • Evropského spotřebitelského centra – www.evropskyspotrebitel.cz


Tento reklamační řád je platný a účinný od 1. 7. 2025.